Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S
Man arbetar på sin dator

Vi vill vara bäst

…. men ibland går det ändå fel. Då är det viktigt att du som kund känner att du kan prata med oss eller framföra dina klagomål till andra helt oberoende instanser

Vårt mål är att du som kund ska vara nöjd med våra tjänster och vårt bemötande. Vi arbetar med ständiga förbättringar för att varje dag bli bättre. En viktig del i det arbetet är att ta missnöjda kunders klagomål på största allvar. Banken har en särskild policy som behandlar detta och som särskilt påpekar vikten av att aktivt lyssna på en missnöjd kund och snabbt och sakligt utreda vad som hänt. Om banken inte anser sig kunna tillmötesgå ett klagomål har kunden rätt att få ett skriftligt svar med bankens motivering. Ytterst ansvarig för reklamationer och klagomål i Kinda-Ydre Sparbank är VD.

Vart vänder du dig


Råd och hjälp utanför Kinda-Ydre Sparbank 

Stäng Skriv ut