Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av webbplatsen. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies och hur du kan stänga av dem.

OK
Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Varning för falska samtal

Bedragare ringer och påstår att de är från banken eller polisen. De vill komma åt koder från dosan eller att du loggar in med Mobilt BankID. Om du får den här typen av samtal: Lägg genast på. Har du lämnat ut koder, kort- eller kontouppgifter? Kontakta banken på telefon eller besök närmaste bankkontor. Så skyddar du dig mot bedrägerier

Kom igång med telefonbanken

En man pratar i mobilen

Kom igång med telefonbanken

Visste du att vi alltid finns till hands som din telefonbank. Med telefonbanken personlig service kan du alltid slå en signal när du funderar över något. Dygnet runt. Stort som smått!

En man pratar i mobilen

Sommartider

Sol

Sommartider

Ändrade öppettider 25/6 - 24/8

Sol
 
Sol

Du kanske kommer bli uppringd

Du kanske kommer bli uppringd


Just nu genomför Svenskt Kvalitetsindex en kundundersökning som vi deltar i. Du kan vara en av de utvalda att svara på frågor om banken och gör du det så är vi oerhört tacksamma! 
Svensk Kvalitetsindex kommer inte att ställa några frågor om koder, kontonummer eller be dig logga in i Internetbanken eller använda ditt Mobila BankId.

Resultatet från undersökningen hjälper oss att fortsätta vara en riktigt bra bank för dig.

 

Vi behöver uppdatera vår information om dig

Vi behöver uppdatera vår information om dig

Vi behöver regelbundet uppdatera vår information om kundernas ekonomi. Dina svar hjälper oss att minska risken för penningtvätt och andra bedrägerier.

Obs!

Frågorna sänds ut via internetbanken och appen.

Stäng Skriv ut